DNT FO Solør

DNT FO - Solør ble stiftet mai 2015 på Sønsterud gård. Vi tilbyr innholdsrikt turprogram, rydder stier og vedlikeholder våre DNT-hytter i Våler, Åsnes og Grue. Lokallaget har ca. 440 medlemmer og har et eget styre med tur-, sti- og hytteansvarlig. Målet er å skape turglede for alle og turene inkluderer nesten alltid guider med god lokal historiekunnskap.

Bli medlem
Bli medlem

Vår medlemsforening

DNT Finnskogen og Omegn har som formål å fremme det enkle friluftsliv og kjennskap til den skogfinske kulturen samt annen lokal kulturhistorie i foreningens område. Vi rydder og merker rundt 1200 km med stier og arrangerer turer og aktiviteter for alle aldersgrupper. Foreningen har 13 egne koier/hytter. Arbeidsområdet vårt er Eidskog, Kongsvinger, Grue, Åsnes, Våler og Elverum.

DNT Finnskogen og Omegn
DNT der du er